воскресенье, 23 октября 2011 г.

Հոկտեմբեր 23, 2011 թիվ:

Հե, լավ օր է, լսում եմ հավես երաժշտություն, մտքումս մտածում եմ մուտքային ու ելքային դիմադրությունների մասին, տրանզիստորի միացման ձևերն են աչքերիս առջևով գնում, տատիկի սխեման :Դ և այլն, այո', ես քննությունների եմ, բայց դե էտ սխեմաները հա էլ պիտի լինեն ուղեղումս: Էսօր լավ օր է: Հա, եղբայրս մեգալեկցիա կարդաց, բացատրեց լիքը հավես բաներ մասնագիտականիս շուրջ, տղաները խելոք են էլի, ինչքան էլ ծույլ լինեն, մեկա աշխատասեր են :Դ Իսկ ընդհանուր?մմմմ, հա բա, Լևոնի հետ մարտերից հեչ չեմ պատմել? :Դ Կարծում եմ շատ օգտակար է, երբ նոր-նոր մտնում ես մարտարվեստի մեջ ու քեզ շրջապատում են նենց մարդիկ, որոնք գիտեն դա ինչ է, քեզ օգնում են, նոր բաներ սովորեցնում, դրանով դու ձեռք ես բերում նոր պատկերացումներ, փոխվում է տեսանկյունդ, փոխվում ես դու, գոնե ինչ-որ չափով, մարդ պետք է փոխվի, այլապես հոգին կդառնա ոչ անվերջ մի բան, սահմանափակ կլինի: Պետք է քեզ շրջապես ճիշտ մարդկանցով: Կարծում եմ ինձ դա ահագին հաջողվելա: Պետքա նաև Լևոնին շնորհակալություն ասել, ինձ շատ հարցերում խիստ օգենլա ու օգնումա, աչքին տեսանելիներից նշեմ մարտարվեստի բնագավառը, ահագին բան իրենից սովերել եմ, ես կասեի գողացել եմ :Դ Եթե զբաղվում եք մարտարվեստով գտեք գոնե մեկին, ով ձեզանից ուժեղա, իր հետ պարապելով շատ արագ կզգաք ինչնա ձեր մոտ բաց, ինչը պետքա ուղղել ու ամենակարևորը կարողանաք դա ընդունել ու հասկանալ: Չնայած, որ խորանաս, եթե նույնիսկ ուժեղ չի ու կարողա քիչ բան գիտի, էլի օգտակարա ու էլի կարող ես հենց թվացյալ թույլից նոր բաներ բացահայտել քո համար: Մի տեսակ խորհուրդալեցուն գրառում ստացվեց :Դ բայց դե ինչ կա, կա: Ծանր հարվածներից չպետքա վախենալ ու հեռու գնալ, պետքա պաշտպանվել, եթե չի ստացվում, ինչ-որ չափով կոպվում ես ու հաջորդ անգամ հաստատ մի ձև դեմը կառնես:
Боевые искусства дают нам еще кое-что, помимо здоровья или навыков борьбы. Это особая способность преодолевать границы собственных возможностей.

Պսիխ լինեմ, բայց ես շաման եմ եղել նախկին կյանքումՕ_Օ:

p.s. հիշեմ մյուս անգամ դաոսիզմի մասին մի քիչ բլբլամ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий