суббота, 8 октября 2011 г.

Stive Jobsն էլ մահացավ ու լրիվ սկսեցին "գնա մեռի, արի սիրեմը" խաղալ, բայց դե մյուս կողմից էլ խելոք մարդիկ պետք ավելի շատ ապրեն, հետն ել իր նման, բայց դե ինչ արած... Երկար ժամանակ չէի երևում չէ? իբրև պատճառաբանություն` հավես չունեի, խառն էի, չգիտեի ինչից հենց գրել : Հիմա էլ չգիտեմ, լինում են չէ դեպքեր, երբ լիքը բան ունես ասելու եւ չես կարողանում, կամ ասում ես լրիվ թարսա դուրս գալիս, էն չէր ինչ պետքա ստացվեր: Բոլորն էլ սխալվում են չէ? Իսկ մտածել եք քննադատելուց առաջ սխալվողի հոգեբանական վիճակի մասին? Ոչ ոք էլ չի մտածում: Ւսկ արժի? վայթե, չգիտեմ իմ մոտ ինչքանովա ստացվում, բայց ես աշխատում եմ շատ չքննադատել, շատ բաներ մեջս եմ պահում, իսկ միգուցե քննադատելնա ճիշտ, որ այլ նման սխալ չանի? թուուուու.... Ես տենց էլ մի բան չհասկացա, ինչի է իմ սրտակողմյան մկանները հիմա խիստ ցավում, եթե էտ անտերը ողնաշարի ծռվածությունիցա:

Комментариев нет:

Отправить комментарий