пятница, 20 декабря 2013 г.

Արջի որջ

      Հա՛, հենց 6 ամիս առաջ գտա մի գանձ: Հենց իսկական էն ամենալավերից, հա՛, գրքի տեսքով: Մտածում ես գիրքը ի՞նչ գանձ? էլ մի կարդա ինչ եմ գրելու, քո խելքի բանը չի :)
     Ես կարող եմ իմ կյանքը բաժանել մի քանի փուլերի, ու հենց մի փուլը սկսվեց մեգագիրքը կարդալուց հետո: Ուզում ես իմանաս բա մինչ էդ եղած փուլերը, օօկ, կարճ ասեմ ու ացնեմ գլխավորին:
     Հասկանալ որ գիրք կարդալը խիստ լավ բան է: Սովորել պայքարել ու միշտ ցույց չտալ թույլ կողմերդ, թե չէ միշտ հենց էտ կողմին են խփում: Համ, ես էս մի դաժան բանը հասկացա երբ դեռ 10 տարեկան էի, երևի : Իսկ հետո.... մմմմ... հետո թերևս կնշեմ առաջին լուրջ տղամարդասիրությունս: ԱԱԱԱԱհ հա՛, նույնիսկ հիշելուց օրգազմիկ եմ դառնում ու լավ գիտես որնա? որ մինչ հիմա դա ուժեղանումա ամեն օր ու դա ինձ տանումա: Հա՛, ես սիրում եմ սիրել ու հատկապես սիրում եմ անել էն ամենը, ինչը դու կհամարես տեղ-տեղ զզվելի ու գռեհիկ:
      Հետո իհարկե Մարտարվեստ, կյանքս փոխեց ու հասկացա որ մինչ էտ չեմ ապրել, չէ՛, գոյատևել եմ: Մարտարվեստը ինձ տվեց ամեն ինչ, ու դեռ տալիսա ու դեռ վերցնում եմ: Ո՞վ եմ ես առանց Մարտարվեստի, ես չեմ կարա լինեմ առանց մարտարվեստի!!!: Սիրում եմ, աաաաաաա, ոնց եմ սիրում ես Մարտարվեստներ!

Տամ-բամ-տամ եկանք 6 ամիս առաջ: Գիրքը: Սիրուն ու գաղտնի: Տաք ու մրսեցնող: Հպարտ ու ընկերական: Հա', ես փոխվել եմ զգալիորեն դեպի լավը, ես առաջ վատն էի, իսկ հիմա լավը: Իմ մոտ լիքը բան փոխվեց ու փոխվումա ամեն օր: Ու ես գեղեցկանում եմ նման սիրուն փոփոխություններից ու առաջ եմ գնում վստահ: Հա', իմ մարտարվեստի բազան ինձ օգնել է, որ առանց արյունից վախենալու գնամ առաջ: Առհասարակ ես ամեն ինչին ճիշտ ժամանակ եմ ռաստ գալիս: Երևի Արջային աստվածներն են օգնում:
Գիտես չեմ ուզում երկար բարակ պատմել ինչքան բան փոխվեց, ոնց որոշեցի որ ես չեմ ուզում զոմբիի նման  շարունակել ապրել, ուզում եմ անտառով գնամ ու ուտեմ մաքուր ու համով մրգեր ու թարմ միս, հենց նոր որսած:

       Հասկանու՞մ ես, քո մտածելակերպը պետք է փոխվի ամեն տարի, գոնե: Դու պետքա միշտ առաջ գնաս , ոչ թե ձեռի հետ, այլ տեմպով: Կյանքը դինամիկ մի բան է, առանց շարժում դու կորած ես, հասկանում ես? Նույնիսկ մի օր, երբ դու ապրում ես "ձրի" քո ընթացքը կանգնեցնում է: Պատկերացրու առավոտ վազում ես, ձմեռվա ցրտին մեկ էլ որոշում ես կանգնել, հանգստանալ: Տեղում կսառես ու կհիվանդանաս, ջերմությունը լավագույն դեպքում: Նույնն էլ քո կյանքն է, ինքը սիրուն, պուպուշ հեքիաթ չի, ինքը հենց ձմեռվա նման սառնա ու վախենալու, ու եթե կանգնես ուղղակի քեզ կսառեցնի:
      Հասկանու՞մ ես, դու պետքա սովորես գնահատել էն ինչ ունես, քո գլխի մազերից սկսած վերջացրած դեմի բուդկայի տատիկի հետ լավ հարաբերություններով: Դու պետք է հասկանաս, որ դու ես քո աստվածը, չէ՛, հիսուսը չի, դու ես: Դու՛ ես քեզ կերտողը, նույնիսկ Ձմեռ Պապը չի, հենց դու՛ ես քեզ սիրունացնողը, Դու՛ ես քո քանդակագործը: Ուղղակի պետքա մի նրբություն հասկանալ, կան լավ քանդակագործներ ու վատ: Լավը թե՛ ներսից, թե՛ արտաքինից քեզ սիրունացնելու է ու ձգտելու է դա հասցնի կատարելագործման: Վատը՝ կդորդուբեշի, կարճ կոնկրետ՝ կդորդուբեշի:
      Դու պետքա սովորես հարգել փողը: Հա, լրիվ լուրջ, փողը շատ կարևոր օղակա տվյալ պարագայում, այն քեզ պետքա լինելու քո կատարելագործման ճանապարհին: Ես դեռ նոր եմ սովորում նշված միջոցի հետ աշխատել, շատ գրել չեմ կարող: Ուղղակի սովորի փողը ռացիոնալ ծախսես: Մի առ էն ինչը քո գլխից բարձրա, վարկերին էլ ուշադրություն մի դարձրու:
       Հասկանու՞մ ես, իսկը վախտա, որ սկսես ճիշտ սնվել, որ հասկանաս որ քո մատոռը կվառվի, եթե իրան հա վատ բենզին տաս, պետքա լավը տաս ու ամենակարևորը հասկանաս որ ժամին ինչը տաս: Ինքը հո հավերժ չի կարա քո "կայֆերով" ֆռֆռա: Քեզ դիր իր տեղը, տես դուրդ կգա, մեկ էլ հանգստի ու քնի ժամին տաս խոզի միս ուտի, նենց լավ յուղոտ? ու տենց բաներ ;)
      Սեփական կազմվածքին հետևելը իհարկե վերը նշվածներից արդեն հետևումա, բայց դե ես սպորտ սիրում եմ, էլի գրեմ: Սպորտ, Սպորտ, Սպորտ, եթե դու քո 18 ժամվա  մեջ գոնե 1ժամ չես գտնում մարմինդ մարզելու, էհ ապրելուդ իմաստը որնա? 1 ժամը կարա չլինի անընդմեջ, կարաս առավոտ 10 րոպե, հետո ցերեկը, ու նման ձևով: ՖԲ-ում լռվելու տեղը ավելի լավ մի 2 կքանիստ ավել անես ;)

      Նուս գլուխդ չտանեմ: Ինչպես ասում են գտիր քեզ էս կյանքում :Դ կարևորը հասկանաս ինչնա քեզ ոգեշնչում ամենաշատը ու ամեն ինչ անել որ հասնես քո նպատակին: Իսկ դե նպատակը որնա? դա այն զգացողություննա, որը քո մոտ առաջացնումա էմոցիանալ բուռն զգացմունք: Իմ մոտ օրիակ մարտարվեստնա ու իմ նպատակնա մարտարվեստի բոլոր խոշորագույն վարպետների հետ հանդիպել ու իրենց հետ գոնե մի 2 պարապունք ծեծվել: Իսկ դրան հասնալու համար պետքա ամեն օր պախատ անել, քանզի նենց չի, որ իրանք ինձ կպած են ու հեսա կհասնեմ: Ցանկացած, քո համար վեհ բանին ձեռքդ մեկնելուց առաջ, պետքա հասկանաս մի բան ,իսկ դու արժանի՞ ես, որ իրան կպնես: Ես ձգտում եմ ամեն ինչ անել, որ արժանի լինեմ վարպետների կողմից ծեծ ուտելուն:

Իսկ դու ինչի՞ ես պատրաստ ու հանուն ինչի՞:

Комментариев нет:

Отправить комментарий