пятница, 4 ноября 2016 г.

Ուզում եմ մտքերս գրել

Հեհեեեյ, էս քանի տարի անցավ մեր վերջին հանդիպումից, հուհ?
Մտքերը կուտակվելու հետաքրքիր հատկություն ունեն, ինչքան անտեսում ես էնքան կուտակվում են ու կուտակվում, հետո ուզում ես իմի բերել, բայց արդեն քաոս է։ Ուզում եմ մտքերս գրել ու կիսվել, ուզում եմ քաոսը լինի համակարգված (տենց լինում ա չէ?): Իսկ երբ մի բան շատ ես ուզում էդպես էլ լինում է։ Թվում էր լիքը ասելու բան ունեմ, բայց ասում են, եթե թվում ա, պետք է խաչակնքվել ))))

Ներքին Արջոնը խնդրում ա անպայման գրել, որ էսօր լողի պարապունքը անցավ մաքսիմալ պրոդուկտիվ։ Արդեն ստացվում է թույնից 10 պակաս ազատ ոճով լողալ, բան չմնաց մինչև սիրելի դելֆին։

Մտքերս ոնց որ թե բրոունյան շարժման մեջ են ու չեն ուզում հանգստանան, բայց մի բան ինձ համար պարզ է, ինչքան շատ վերլուծեմ ու գրեմ, էնքան շուտ քաոսը կլինի համակարգված։


Комментариев нет:

Отправить комментарий