воскресенье, 20 марта 2011 г.

Ես կարճատես?

Այո', ես կարճատես եմ :/ ով կմտածեր? համենայնդեպս ոչ ես, քիչ չէ կարճատես եմ , մի բան ել աջ աչքս ասիգմատիզմ ունի :// Մոտ մեկ ամիս առաջ արդեն գանգատվում էի տեսողությունիցս, վերջապես ստուգվեցի, բուժման կուրս անցա ու արդեն ակնոց եմ դնում, դեռ չեմ սովորել, միշտ մոռանում եմ ակնոցների գոյության մասին: Կարճ ասած ես արդեն ակնոցավորների ակումբի պատվավոր անդամ եմ:

Ինչպես է կյանքը ակնոցներով? Շատ ուրախ Օ_Օ ասեմ ինչի :Դ նախ գույները ավելի վառ են, հետո վերջապես տեսնում եմ կարգին, չնայած որ ԻՄՀԿ ինձ ակնոց չի սազում :/

Վերևում գրածների հետ կապ չունեցող գրառում: ԵՍ ԵՐԿԱՐ ՄԱԶԵՐ ԵՄ ՈՒԶՈՒՄՕ_Օ շատ վատ բնավորություն ունեմ, որը ես անվանում եմ նույնաձևահոգնեցուցիչ:/ արդեն հոգնել էմ ինձ կարճ մազերով տեսնելուց, սկսում եմ երկարացել, ով գիտի, որ հետո էլի կարճ կտրեմ :Դ:Դ

Комментариев нет:

Отправить комментарий