пятница, 9 июля 2010 г.

Ընդունվեցի "Սինոփսիս-Արմենիա"

Կիսամարդ, հոգնած, ջարդված ես վերադարձա կյանք: Մեկ շաբաթ անընդհատ լարված, պարապել հա պարապել, արդեն չեմ հիշում ինչքան սուրճ եմ խմել, մի քանի օր առանց ռեդբուլի չէր լինում, չնայած, որ էդ հետաքրքիր ընպելիքը մեկ ժամ հետո նոր ազդում էր: Ինչևէ, արդյունքը մեկն էր` ինչ գնով լինի ընդունվել սինոփսիս, այսպես ասած ծրագրավորման բաժին, իհարկե դա լրիվ ծրագրավորում չէ, միկրոսխեմաների համար, ինչևէ չմանրանամ: 

Երեկ առաջին փուլն էր` հարցազրույց:Բոլորս մտածում էին, թե ինչ հարցեր պետքա տան ու բնականաբար լարված էինք, կոնկրետ ինձ հարցրեցին նախ ազգանունիս ծագումնաբանությունը, հետո սկսեցինք խոսել ֆուտբոլից)): Ամենախոխմը էն  էր, որ ինձ հարցնում են նախասիրություններդ ասա, դե էդ պահին չգիտեմ ինչ ասեմ, կոնկրետ ինչ-որ հոբի չունեմ ու իմ շաբլոնային պատասխանը ." Դաշնամուր եմ նվագում", չնայած, որ դաշնամուր չեմ նվագել արդեն երկու տարի)))) Դե այսպես ասած այդ փուլը փաստորեն անցա:

Հաջորդ օրը, ավելի շուտ 12 ժամ առաջ, հանձնեցի 5 քննությունները, ընդհանուր բանավոր հարցնում էին ու ինչն էր ներվախախտ անում, մոտենում եմ էլ.տեխի դասախոսին ինձ հարցնումա, թե մի բան գիտեմ առարկայի մասին, մի պահ զարմացա նման հարցից, բայց դե պատասխանեցի հարցերին ու անցա ֆիզիկայի դասախոսի մոտ, հարցնում ա, թե մի բան գիտես ֆիզիկայից, ասում եմ " դե հա" , ու բնականաբար հարցնում ա, թե ինչ գիտեմ, արդեն ներվայնացել էի, պատասխանեցի, թե մենակ Նյուտոնի օրենքները ու էլի մի երկու բան, ինքը սկսեց ծիծաղել ու ծիծաղելով շարունակեցինք մեր "զրույցը": Ինչևէ անացա բոլոր 5 դահիճների ձեռքի տակով:

Մինչէ ժամը 18.00-ն սպասել ենք արդյունքներին, որոշեցինք գնալ Սունդուկայան ու քնել, քնեցի մենակ ես, մերոնցից մենակ ես եմ ուր պատահի քնում:Ինչևէ, վերադարձանք սիմոփսիս ու սպասում էինք տնօրենին ցուցակի հետ: Ամենաառաջինը ցուցակում Սոնան էր, էդ պահին ահավոր ուրախացա, փաստորեն ինքը ընդունվել էր հենց առաջին հայտով այսպես ասած ծրագրավորումը, իմ անունը դեռ չէի գտնում, արդեն մտածում էի, որ չեմ ընդունվել, հաջորդ ցուցակում գտա անունս, ընդունվել էի, ուրախացա, բայց հետո տխրեցի, պարզվեց անցել եմ սխեմատեխնիկայի բաժինը ոչ թե ծրագրավորման, բայց դե 54 ուսանողից ընդունվել էին 35-ը, որից 10-ը ծրագրավորման, իսկ մնացածը սխեմատեխնիկայի բաժինը, այդ թվում և ես: Հիմա մտածում եմ գնալ, թե չգնալ??? պոլիտեխնիկում մնալը կլիներ հիմարություն, բայց սխեմատեխնիկն էլ էդքան իմ սրտով չէ, հետո մտածեցի, որ կսովորեմ բակալավրը, հետո մագիստրատուրաս կտամ ծրագրավորման բաժին, ուղղակի պետք է շատ աշխատեմ իմ վրա ու կարծում եմ, որ ավելի մեծ հիմարություն կլինի չգնալը: Դեռ կգրեմ ինչ որոշեցի:Հիմա ուղղակի ուրախ եմ , որ ընդունվել եմ, որ ընկերներս ընդունվել են, բոլորս էլ հոգնած էինք ու բոլորս էլ մեր ուժերի ներածին չափով արեցինք ամեն ինչ:

Շնորհավոր բոլորին ովքեր ընդունվեցին: Շատերին չէի էլ ճանաչում, բայց այդ երկու օրում մի տեսակ արդեն ջերմություն զգում էի ու իսկապես ճիշտ են ասում, որ սինոփսիսում բոլորը մեկ ընտանիք են:

Ի դեպ, Սիոփսի'ս, կարծում եմ մենք կմտերմանանք:)

9 комментариев:

  1. Աաաաաաաաաաաաաաաաաաապռես :)))) Թող ամեն ինչ միշտ քո սրտով լինի: Պայծառ ապագա եմ ցանկանում :*

    ОтветитьУдалить
  2. KAROX EQ ASEL TE @NDUNELUTYAN@ MOTAVOR INCH HARCER EN TALIS,,NAXOROQ THANKS:))

    ОтветитьУдалить
  3. Barev )) de ete texyak es 6 qnutyunna, harcnum en inch uzen :D inch ancel es 2 tarva mej, amen meki mot mnum es erevi 5 ropa, bayc ahagin harcer talis en, matemic yes 5 xndir el lucel(acancyal, grafik karucel, havanakanutyun, matrix, vayte mi ban el kar), el. tex@ amenaheshtna -kirxofi orenq@ lriv heriqa,pind marmni fizikan, inch uzen :D fizikan eli el,texot harcer. tzragravorum@ inch uzen :D indz orinak classneric er.angln el uxxaki xosum en qo het angleren, patmum es qo masin ))) @dhanur armamb heshta)))

    ОтветитьУдалить
  4. meeelsiiii shaaaaaat)))mekel tzragravorum@ pascalic en harcer talis,te C-ic????isk fizikan tesakan en harcnum te xndirner el?

    ОтветитьУдалить
  5. Tzragravorum bnakanabar C++ )), tesakan hamemvac xndrovO_O asela te, himnakanum harcnum en inch vor karch xndri nman mi ban, zut tramabanutyun@ stugelu hamar u giteliqner@ )) yesim inch bard ban chen harcni, asenq optika ;)
    isk du erb es qnnutyan?

    ОтветитьУдалить
  6. 12IN HARCAZRUYCNA U ANGLEREN@,13IN MNACAC@:((((((((((((((

    ОтветитьУдалить
  7. MELSIIIIIIIII))))BAYC AHAVOR VAXENUM EM(((((((((

    ОтветитьУдалить